Питання та відповіді
Що означає "Інтернет-документ"" та ""Експрес-накладна"", і яка між ними різниця"

Інтернет-документ, або найчастіше зустрічається назва "ІД" - це форма документа з інформацією про вантаж клієнта, яку клієнт може створити в особистому кабінеті, за API, через модуль 1с, або в мобільному додатку.
ІД є документом, який клієнт самостійно може створити без працівників "Нової пошти".
Також, ІД можна використовувати для фактичного відправлення вантажу, якщо надрукувати її та передати співробітникам "Нової пошти" разом із вантажем.

Інтернет-документ – це насамперед документ, який клієнт сам створює, редагує, і навіть друкує. Тому поки ІД не передана співробітнику "Нової пошти" - ні клієнт, ні співробітники, не здійснюють фактичне відправлення вантажу. Просимо звернути увагу на те, що якщо створюється ІД з відправкою від адреси, тобто фактично клієнт хоче, щоб до нього приїхали і забрали вантаж, то в такому разі такі ІД обробляються нашими співробітниками і з клієнтом можуть зв'язатися для уточнення інформації про адресу, або про інші дані вантажу.

 

Експрес-накладна, або найчастіше зустрічається назва "ЕН" - це форма документа з інформацією про вантаж клієнта, за якою фактично виконується відправлення та рух вантажу.
ЕН створюється співробітниками "Нової пошти". Використовуючи API, клієнт може змінювати дані в ЕН, але для цього створені окремі методи не пов'язані з ІД.

 

ІД та ЕН можуть бути пов'язані між собою. Це відбувається в тому випадку, якщо клієнт спочатку створює ІД на відправлення, а потім передає її співробітнику "Нової пошти" разом із вантажем. При такому сценарії дані ІД беруться за основу, і на їх основі створюється документ ЕН, за яким фактично відбувається надсилання вантажу.

Як видалити(відключити) API ключ

Для того щоб примусово припинити термін роботи API ключа потрібно зайти в особистий кабінет, перейти на вкладку "Налаштування - Безпека", знайти ключ, що цікавить, і натиснути на іконку у вигляді хрестика. Ця дія призведе до того, що ключ буде видалено. Шлях до розділу "Безпека" наступний - https://new.novaposhta.ua/dashboard/settings/developers.

ВАЖЛИВО! У разі видалення ключа його не можливо буде відновити, при цьому запити, в яких він був вказаний, - перестануть виконуватись.

Для подальшої роботи з API потрібно буде створити новий ключ на тій же вкладці "Безпека" і вказати його у своїх запитах, таким чином замінивши старий ключ.

Чи можливо отримати кілька API ключів, і що це дає

Для одного й того ж облікового запису можна створити кілька одночасно працюючих API ключів. Технічно – жодної різниці в роботі не буде. Один і той же ключ можна без проблем використовувати одночасно з різних джерел, тому ми не рекомендуємо створювати кілька ключів без явної причини.

Який термін життя API ключа і як його продовжити

Ключ API створюється терміном на 1 рік. При настанні кінцевої дати ключ перестає виконувати свою функцію, і більше не доступний для роботи.

 

Термін роботи ключа можна продовжити, це можна зробити, якщо зайти в особистий на вкладку "Налаштування - Безпека" і натиснувши на іконку у вигляді годинника біля потрібного ключа. Шлях до розділу – https://new.novaposhta.ua/dashboard/settings/developers. Але є кілька ситуацій, які не дозволять продовжити термін дії ключа: якщо дата закінчення роботи ключа вже пройшла, або якщо ключ був видалений. Тобто термін роботи ключа можна пролити доки не настала кінцева дата, і він не вилучений.

Не приймає ЄДРПОУ під час роботи з отримувачем

Причиною може бути відсутність у державному реєстрі даних по зазначеному ЄДРПОУ, або блокування господаря ЄДРПОУ.

У рідкісному випадку можлива ситуація, що організація (компанія, фізична або юридична особа) за вказаним ЄДРПОУ – додані до чорного списку у зв'язку з якимись подіями.

З цих причин можливий блок з боку API для роботи з таким ЄДРПОУ.

У таких ситуаціях рекомендуємо робити відправлення із зазначенням даних фіз особи.

Чи існує модуль для лінійки BAS

На жаль немає :(

Чи існує документація API англійською, або іншими міжнародними мовами

На сьогоднішній день документації англійською мовою перебувати у розробці.

Щодо документації іншими мовами, то на даний момент ми проводимо аналіз за найчастішими зверненнями клієнтів, для розуміння потреби в тій чи іншій мові.

У документації не знайшли всі параметри та варіанти відповідей на запити

Ми намагаємося дати найнеобхіднішу інформацію для початку роботи із запитом, тому деякі моменти можуть бути відсутніми в описі.

Але ми будемо раді розглянути і допомогти в будь-яких питаннях, щоб зробити документацію якомога зрозумілішим.

Якщо у вас виникли запитання чи пропозиції - просимо вас надіслати їх на нашу електронну пошту [email protected].